En stor tak til alle som deltog i vores fælles arrangement d. 5 oktober 2017 med NJORD Law Firm, om den praktiske tilgang til persondataforordningen konkretiseret med letanvendelige IT-løsninger.

Er din virksomhed klar til den nye forordning?

Har din virksomhed jobansøgere og ansatte? Og bruger virksomheden et mailsystem til at sende fakturaer? Så opbevarer I højst sandsynligt både navne, adresser, e-mails og andre persondata, som er omfattet af de eksisterende og kommende, øgede persondataretlige krav. Det stiller ikke mindst nye krav til virksomhedens IT-systemer.

At efterleve de nye persondataregler og den kommende forordning stiller nye krav til virksomhedens IT-systemer.

Hvad gå-hjem-mødet omhandlede

Gå hjem-møde omhandlede, hvordan virksomhederne lærte at knække nødden om virksomhedens praktiske arbejde mod at efterleve de nuværende persondataregler og den kommende forordning.

Der blev også demonstreret, hvordan konkrete IT-løsninger kunne sikre, at virksomheden levede op til de nye krav.

________________________________________________________________________________________________________________

Er du i tvivl om din virksomhed har sikre IT-løsninger, der lever op til de nye persondataregler? Så kontakt os på nedenstående oplysninger.

Telefon: 7022 2180

Kontaktformular: udfyld her